Simona Oprea Pilates Studio

(Καμία Αξιολόγηση)
Γράψε τη δική σου!
  1. Simona Oprea Pilates Studio
    Εμφανίσεις Προφίλ: 8071

    Ώρες Λειτουργίας

    Δευτέρα
    09:00 - 11:00 16:00 - 21:00
    Τρίτη
    09:00 - 11:00 16:00 - 21:00
    Τετάρτη
    09:00 - 11:00 16:00 - 21:00
    Πέμπτη
    09:00 - 11:00 16:00 - 21:00
    Παρασκευή
    09:00 - 11:00 16:00 - 21:00
    Σάββατο
    ΚΛΕΙΣΤΑ
    Κυριακή
    ΚΛΕΙΣΤΑ

    Περιγραφή

    PILATES : Η μεθοδος Pilates περιλαμβανει ενα συγκεκριμενο ασκησιολογιο το οποιο εστιάζει  στην ενδυναμωση των μυων που στηριζουν τη σπονδυλικη στηλη.  διδάσκει τη σωστή στάση σώματος, επιμηκύνει & δυναμώνει τους μύες προσφεροντας γράμμωση, αναπτύσσει την ισορροπία, ανακουφίζει από πόνους σε αυχένα, μέση, ισχία. Σώμα & αναπνοή συνεργάζονται αρμονικά προσφέροντας ένα υγιές, ευλύγιστο σώμα & έναν ήρεμο νου.. Περιλαμβάνει ασκήσεις εδάφους, χρησιμοποιώντας το βάρος του σώματος, καθώς και βοηθητικά όργανα (mini balls, fitballs, δαχτυλίδια, λάστιχα, βαράκια).

    YOGA: Ολιστική μέθοδος άσκησης, καθώς οι κινήσεις & στάσεις (άσανας) του σώματος,  ασκούν ήπια διέγερση στους μύες, τα εσωτερικά όργανα, τον σκελετό & το νευρικό σύστημα, βοηθώντας στην καλύτερη κυκλοφορία αίματος, βελτιώνοντας την ευλυγισία & την δύναμη. Οι αναπνευστικές ασκήσεις (παναγιάμα), επιτρέπουν την καλύτερη κυκλοφορία της ‘ενέργειας’ στο σώμα, μειώνοντας την ένταση & το στρες.

    BodyART : H μέθοδος BodyART του Robert Steinbacher ειναι μια έντονη ολιστική εξάσκηση για ολο το σώμα η οποία συνδιάζει ενδυνάμωση, ελαστικότητα, cardio και αναπνοη. Βασισμένη στις αρχές του Yin και Yang και στα θεωρία των "5 στοιχειων" (5elements). Καθε ασκούμενος καταφερνει να φέρει σε μια ισορροπία τις ανάγκες του σωματός του και να φτάσει την ενέργειά του στην κορυφή. Εχει και θεραπευτικό σκοπό. Η μεθοδος bodyART βραβευτηκε ως " best international concept" απο την ECA OBOW  in New York. Δοκιμαστε το!!!!

    PRENΑTAL (πρόγραμμα εγκυμοσύνης) : Η άσκηση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης προετοιμάζει σωματικά & ψυχολογικά την εγκυμονούσα για τον τοκετό. Βελτιώνει την φυσική κατάσταση & συμβάλλει στη διατήρηση του βάρους σε φυσιολογικά επίπεδα. Μειώνεται η εμφάνιση κραμπών ,οιδημάτων & φλεβίτιδας στα κάτω άκρα, καθώς επίσης και το αίσθημα οσφυαλγίας. Ελαττώνεται το στρες & το άγχος, καθώς η άσκηση αποτελεί μέσο εκτόνωσης. Βελτιώνεται η ποιότητα του ύπνου &  μειώνεται σημαντικά η πιθανότητα εμφάνισης σακχαρώδη διαβήτη. Οι γυναίκες που ασκούνται  στη διάρκεια της εγκυμοσύνης, τείνουν να έχουν τοκετούς μικρότερης διάρκειας.

    TRX : Περιλαμβάνει ιμάντες αιωρησης με λαβές, για την εκγύμναση όλων των μυικών ομάδων  χρησιμοποιώντας το βάρος του ίδιου του σώματος. Έμφαση σε πολυαρθρικές ασκήσεις (συμμετοχή  περισσοτέρων από μία  μυικών ομάδων) συμβάλλοντας  επιπλέον και στην καύση λίπους. Παρέχει ρυθμιζόμενη αντίσταση για όλα τα επίπεδα αθλουμένων. Βελτιώνει την ισορροπία και τον συντονισμό των μυών.  Ενα δυναμικο προγραμμα ιδανικο ακομα και για αντρες η αθλητες.

    HIPS & LEGS : Ψάχνετε τρόπο για να βελτιώσετε και να τονώσετε τους γλουτούς και τα πόδια σας; Ακολουθήστε 30’ στοχευμένης άσκησης, δίνοντας ώθηση στους μύες των ποδιών και ιδιαίτερα στους γλουτούς, τονίζοντας το σχήμα και την μυϊκότητά  τους.

     

    Κατηγορία

    Περιοχή

    Έτος Ίδρυσης

    2008

Προσθεστε ενα σχολιο


τέσσερα − τέσσερα =

Επιλογές Αναζήτησης

Προτείνετε στο Google